Vad gör kull 17 just nu?

Jo vi tentapluggar! I alla fall jag. Nu börjar det dock bli lite för sent på kvällen för sådant. På fredag ska vi ha tenta i språksociologi och eftersom andra kurser har tagit en del tid så gissar jag att vi är många som har fullt upp med panikpluggande. Läget känns dock inte helt hopplöst då det är ett intressant ämne och vår lärare – den fantastiska Catrin Norrby – har gjort användbara powerpoints och dessutom har hon gett oss exempel på tentafrågor. Nu hoppas jag bara att min trötta hjärna har registrerat majoriteten av allt jag läst idag!

 

2 kommentarer

Filed under Tentaångest, Vad gör vi i skolan?

2 responses to “Vad gör kull 17 just nu?

  1. Sofia

    Ja, hon är bannemig fantastisk! Trevlig, rolig, strukturerad, bra på att lära ut, bra framförhållning etc etc. Känner mig så glad över att hon håller den här kursen, speciellt efter grammatiken…

Kommentera

