Vad säger han?

5 kommentarer

Filed under Okategoriserat

5 responses to “Vad säger han?

  1. Om du fortsätter på det här viset får du snart ta och måla av hela klassen!

  2. Josefine Malmkvist

    haha precis så Malin Å 😛
    @Malin B det är ju ett projekt som heter duga, men så har jag ju några år på mig 😀

  3. Sofia Göker

    Oj oj oj, med den där snörpande munnen ser han ut att gnälla på anglifiering och utarmingen av det svenska språket! ”Är man så torr som jag är man aldrig da Vincibakis!” kanske han kan säga?

    (da Vincibakis är ett ord jag lärde mig igår. Man är så ohyggligt bakfull att man ligger på golvet som da Vincis klassiska målning The vitruvian man)

  4. Josefine Malmkvist

    haha fantastiskt bra ord! nu har jag lärt mig nåt nytt.

Kommentera

